سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد؛

زنگ هشدار مصرف آب در لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: زنگ هشدار افزایش مصرف آب آشامیدنی در برخی شهر و روستا‌های این استان به صدا درآمده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: زنگ هشدار افزایش مصرف آب آشامیدنی در برخی شهر و روستا‌های این استان به صدا درآمده و صرفه‌جویی ضروری است.

حمیدرضا کرموند روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: وضعیت مصرف آب در لرستان هنوز قرمز نشده است، اما برخی مناطق مصرف بیشتری نسبت به نیاز واقعی خود دارند.

او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: با افرادی که از آب شرب برای مصارف کشاورزی استفاده می‌کنند به‌صورت جدی برخورد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: طی ۲ ماه نخست امسال ۳۰ میلیون مترمکعب آب در این استان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کرموند بیان کرد: از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه سال گذشته) تا فروردین ماه امسال ۳۴۲ میلی متر بارندگی در لرستان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد کاهش داشته است.

او با بیان اینکه در لرستان سدی برای تامین آب شرب پایدار شهر و روستا‌ها وجود ندارد، افزود: در صورت مصرف نکردن بهینه و صرفه جویی، مشکلاتی در بسیاری از مناطق استان که زیرساخت مناسبی ندارند به وجود خواهد آمد.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان امسال در هشت شهر استان لرستان با تنش آبی مواجه هستیم و لزوم مصرف بهینه و صرفه‌جویی بیش از پیش احساس می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: آب و فاضلاب ، مصرف آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.