سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون والیبال و کمپ تیم‌های ملی

وزیر ورزش و جوانان در ادامه دیدار با ورزشکاران المپیکی، با والیبالیست‌های کشورمان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و کاوه احمدی، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون والیبال رفت.

داورزنی، رئیس فدراسیون و آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال از سلطانی فر استقبال کردند و گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان به وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار تمرینات تیم ملی والیبال را نظاره و با اعضای تیم ملی گفت و گو کرد.


بیشتر بخوانید


مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی والیبال در جمع ملی پوشان ایران گفت: میدان المپیک مهمترین آوردگاه ورزش است و بهترین‌های دنیا در آن رقابت می‌کنند. همین که جزء ۱۲ تیمی هستید که جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده اند از دید مردم، مسئولان و دست اندرکاران قهرمان هستید.

وی با بیان این که تمامی بازی‌های تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های والیبال را دیده ام، گفت: مشخص بود که تیم برنامه داشت و با جوانان که وارد تیم شدند این امکان انجام شد که انتقال نسل در تیم ملی راحت‌تر و بهتر صورت بگیرد و جوانان تازه وارد بتوانند کسب تجربه کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از رئیس فدراسیون والیبال، کادر فنی و اعضای تیم ملی گفت: یقین دارم با این تلاش‌ها و هم دلی‌ها بهترین نتیجه را می‌گیرید.

وی افزود: به غیر از ۱۲ بازیکن تیم ملی بیش از ۱۲ بازیکن دیگر هم بیرون تیم داریم که می‌توانند پشتیبان تیم ملی باشند.

سلطانی فر گفت: تلاش ما این بوده است که بهترین شرایط و امکانات را فراهم کنیم تا هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید.

وی ادامه داد: به غیر از کمک ماهیانه به المپین‌ها یک پاداش دیگر هم قبل از اعزام به عنوان پاداش مازاد به ورزشکاران و مربیان آن‌ها پرداخت خواهیم کرد تا بدون استرس، نگرانی و هیچ فکر منفی فقط برای سربلندی ایران رقابت کنند.

سلطانی فر با اظهار امیدواری نسبت به نتایج تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم تیم ملی والیبال باعث شادی مردم شود و تا روز‌های باقی مانده نیز هر تدارکی که نیاز است فراهم خواهیم کرد تا متناسب با شان ایران در رقابت‌های المپیک حضور پیدا کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.