سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۱۷۸ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع  ۵۱ بیمار جدیدمبتلا به کرونا شامل ۱۳ بستری و ۳۸ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

او افزود: از مجموع ۵۱ بیمار جدیدمبتلا به کرونا، ۲۱ مورد از بیرجند، ۹ مورد از سربیشه، ۸ مورد از شهرستان قاینات، ۳مورد از سرایان، ۵ مورد از نهبندان واز شهرستان‌های خوسف، درمیان، زیرکوه، طبس و فردوس هرکدام یک مورد جدید از بیماری کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده گفت: همچنین از ۳۶۶ تست سریع کرونا ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در حال حاضر ۱۸۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۴ نفر کرونا مثبتند و  ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۴۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۴۲ بیمار شامل ۱۱ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۲۸۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا روز گذشته ۶۲ هزار و ۷۹۴ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۲ هزار و ۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته با یک مورد جدیدی فوت، تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۹۲۴ نفر رسید.

انتهای پیام / ط آ

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.