سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسم‌پور خبر داد:

ورودی ۳۰۰ بیمار کرونایی تنها در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) نگران کننده است

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ورودی ۳۰۰ بیمار کرونایی تنها در یک روز در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا در نشستی مجازی با خبرنگاران، گفت: ۱۷ ماه است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، صداوسیما و شما رسانه‌ها اعلام می‌کنید که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید از برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی دوری کرد.

او افزود: متاسفانه برخی همشهریان به هشدار‌ها توجه نکرده و زمانی متوجه موضوع می‌شوند که گرفتار شده و به سختی می‌توان فضایی برای بستری در بیمارستان برای آن‌ها یافت.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: رستوران و فست فود‌ها فقط به‌صورت بیرون‌بر می‌توانند فعالیت کنند  در غیر این صورت تخلف و برخورد خواهد شد.

قاسم‌پور با بیان اینکه با لحاظ کردن نگرانی‌های اصناف اکیپ‌ها افزایش یافته است، گفت: تلاش مجموعه استان بر این است که تعادل بین اقتصاد، امنیت و سلامت لحاظ شود و به اصناف نیز فشار زیادی وارد نشود‌.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا از همکاری مطلوب اصناف در مقابله با کرونا سخن گفت و افزود: ممکن است تعطیلی هایی برای حفظ جان مردم لحاظ شود.

 او با ابراز نگرانی از ورودی۳۰۰ بیمار کرونایی تنها در یک روز در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، بیان کرد: وضعیت خوب نیست و همگی باید برای مهار پیک پنجم کرونا همکاری کنیم.

قاسم‌پور با اشاره به ۱۴ شهرستان قرمز و ۱۴ شهرستان نارنجی و مابقی زرد از اصحاب رسانه خواست که با دلسوزی و احساس مسئولیت تخلفات احتمالی در حوزه کرونایی را به سرعت گزارش دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.