سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایانه مسافربری شهر جوانرود ساماندهی می‌شود/موافقت وزیر رفاه و تامین اجتماعی در خصوص ساخت سه درمانگاه تامین اجتماعی

فرماندار جوانرود با اعلام اینکه به زودی پایانه مسافربری شهر جوانرود ساماندهی می‌شود،گفت : برای ساماندهی این پایانه مسافربری ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : با وجود حجم قابل توجهی از تردد‌های درون شهری این پایانه زیبنده و در شان شهر جوانرود نیست.

او به افزایش ۵۶ درصدی افزایش نرخ کرایه بین شهری در ۲ نوبت در طول ۶ ماه گذشته اشاره کرد و گفت : نیاز است ادارات صمت و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن ارائه خدمات به ناوگان بین شهری قیمت منطقی کرایه بین شهری را مطابق با وضعیت معیشتی مردم و شرایط استان جهت اصلاح قیمت به مرکز اعلام کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به افزایش قیمت کرایه ناوگان بین شهری اشاره کرد و افزود: این افزایش قیمت از مرکز اعلام شده و ما تابع قیمت مصوب مرکز هستیم که به خاطر محدودیت‌های کرونایی اعمال شده است.

گلزار افزود: پیرو این جلسه قیمت پیشنهادی خود را جهت اصلاح به مرکز اعلام خواهیم کرد.

ساخت سه درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های کرمانشاه

نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر رفاه و تامین اجتماعی و نظر مساعد رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص ساخت سه درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود خبر داد.

علی رضایی گفت: با پیگیری‌های زیاد موافقت لازم در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ این درمانگاه‌ها انجام شده و تامین اعتبار شده است.

او گفت: با احداث این درمانگاه‌ها مشکلات جمع کثیری از مردم این سه حوزه که بیش از ۷۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی دارد، مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شرق استان کرمانشاه افزود: پیگیری‌های زیادی توسط فرمانداری‌های هر سه شهرستان برای محل درمانگاه‌ها انجام شده و در ماه‌های آینده این پروژه‌ها کلنگ زنی می‌شوند.

او در خصوص انتخابات و عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت و ادامه داد: در بحث انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرسین به استناد ماده ۷۰ و ۷۱ قانون انتخابات، ابطال انتخابات در شرایط بسیار نادر صورت می‌گیرد و در صورتی انتخابات یک شهر باطل می‌شود که میزان تخلفات در سرنوشت کلی انتخابات آن شهر تاثیر داشته باشد.

تحویل بیش از ۸ هزار واکسن به کنگاور

رئیس شبکه و بهداشت کنگاور گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار واکسن تحویل شهرستان داده شده که طبق دستورالعمل های اعلامی برای شهروندان تزریق شده است.

حسین امیری افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار واکسن تحویل شهرستان داده شده که طبق دستورالعمل های اعلامی برای شهروندان تزریق شده است.

او ادامه داد: طی هفته گذشته بیش از ۲ هزار دُز واکسن نوبت دوم به شهرستان تحویل داده شده که همگی تزریق شد و هم‌اکنون هم منتظر پارت جدید واکسن هستیم.

رئیس شبکه و بهداشت کنگاور وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا را نارنجی اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون شهروندان در مرکز ولایت، هفت مرکز روستایی و یک مرکز خودرویی انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.