سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست کاشمر در حوزه پرداخت تسهیلات راهبری شغلی خراسان رضوی

سال گذشته کاشمر در بین ۴۳ شهرستان در خراسان رضوی با ۱۲۱ درصد رشد رتبه اول را در حوزه تسهیلات راه بر شغلی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا آرامیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از وظایف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال برای مددجویان و افراد تحت پوشش است.

او افزود: سال گذشته مجموعا ۱۶۶میلیارد ریال تسهیلات در جهت اشتغالزایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان در قالب ۹۲ فقره وام از محل صندوق امداد ولایت و ۴۸۲ فقره وام بانکی تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر ادامه داد: در حوزه اشتغالزایی سه نوع وام پرداخت میشود، نوع اول وام هدایت شغلی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در اقساط پنج تا هفت سال پرداخت میشود و نوع دوم آن وام راه بر شغلی است که به افراد تحت پوشش و مددجو توسط کار آفرینان برتر پرداخت میشود و نوع سوم مبلغ ۵۰ میلیون تومان به کارفرما در جهت بکارگیری هر نفر پرداخت می‌شود.

او تصریح کرد: در سال گذشته کاشمر در بین ۴۳ شهرستان از استان خراسان رضوی رتبه اول در حوزه تسهیلات راه بر شغلی با ۱۲۱ درصد رشد، کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ مبلغ تسهیلات پرداختی افزایش صد در صدی داشته و میزان ۴۵میلیارد تومان است بیان کرد: در سال گذشته کاشمر در اجرای طرح‌های اشتغالزایی در زمینه قالیبافی رتبه اول، در زمینه متراژ رتبه سوم و همچنین در حوزه‌ی صنایع دستی با اجرای ۲۷ طرح و اختلاف یک عدد مقام دوم را کسب کرده است.

 

انتهای پیام //ه. ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.