سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای چهارمین سال پیاپی: سلسله آزمون‌های TORFL در دانشگاه الزهرا برگزار شد

دانشگاه الزهرا (س) به عنوان اولین دانشگاه ایرانی دارای مجوز برگزاری آزمون‌های استاندارد زبان روسی، سلسله آزمون‌های TORFL را امسال نیز برای چهارمین سال پیاپی برگزار کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ۷ آزمون TORFL در سطح A ۲ از سوی مرکز پوشکین دانشگاه الزهرا با مدیریت دکتر سعیده دست‌آموز با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه و مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی با حضور بیش از ۶۵ دانشجوی متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی در روسیه به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار شد.

همچنین در نیمه دوم تیر و در نیمه دوم مردادماه نیز حدود ۱۰ آزمون TORFL با برنامه‌ریزی مرکز پوشکین در دانشگاه الزهرا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تعداد کمتر از ۱۵ نفر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ بر خلاف ادعا‌های اخیر مطرح شده توسط برخی از دانشگاه‌ها مبنی بر دریافت مجوز برگزاری آزمون‌های TORFL برای نخستین‌بار، طبق مستندات موجود، دانشگاه الزهرا (س) در میان ۸۸ دانشگاه از ۳۳ کشور دنیا، اولین دانشگاه ایرانی است که در آذرماه ۹۶ ضمن دریافت گواهینامه انیستیتو پوشکین، موفق به دریافت مجوز برگزاری آزمون‌های استاندارد زبان روسی از وزارت علوم روسیه شده است.

دانشگاه الزهرا (س) در این مدت با همکاری دانشگاه پوشکین روسیه و با مدیریت دکتر سعیده دست‌آموز بیش از ۱۴ آزمون با حضور ۱۰۰ نفر را برگزار کرده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.