سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان خبرداد؛

جریمه ۱۱ هزار و ۷۷۶ خودرو بدلیل نقض محدودیت های کرونایی در استان سمنان

سرهنگ بزرگی گفت: ۱۱ هزار و ۷۷۶ خودرو به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی بهار ١۴٠٠ در استان سمنان مشمول اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان  ابراز داشت: در مجموع از ابتدای آذر ٩٩ تا اوایل تیر ماه امسال ۵۳ هزار ۱۶۷ خودرو در استان سمنان به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی، جریمه شدند.

او بیان کرد: محدودیت تردد شبانه، محدودیت تردد در شهر‌های دارای رنگ‌بندی قرمز کرونایی و شهر‌های نارنجی، جزو سه گروه جریمه خودرو‌ها است.

سرهنگ بزرگی اضافه کرد: دوربین‌های هوشمند در شهر‌های استان سمنان فعال است و تردد خودرو‌ها خارج از زمان مجاز و بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

بزرگی اظهار داشت: بیشترین تخلف ثبت شده در زمینه بی‌توجهی به رعایت محدودیت‌های تردد در مبارزه با شیوع کرونا در استان سمنان مربوط به تردد شبانه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت شبانه تردد‌ها همکاری و از انجام سفر‌های بین شهری غیرضروری پرهیز کنند و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های کرونایی پای‌بند باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.