سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتا استان زنجان؛

عامل فروش محصولات آرایشی غیرمجاز دستگیر شد

سرهنگ آدینه لو از دستگیری عامل فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه‌لو رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: طی رصد و پایش های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا زنجان، معلوم شد شخصی به هویت نامعلوم از طریق فضای مجازی اقدام به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ آدینه لو ادامه داد: در این خصوص مقادیری محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ آدینه‌لو به شهروندان توصیه کرد: به تبلیغات فروش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی توجه نکنند، چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد کلاهبرداران با سوء استفاده از ظرفیت فضای مجازی در صدد عرضه و فروش محصولات بهداشتی غیرمجاز و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت هستند.

او با بیان اینکه امکان ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی دور از انتظار نیست، افزود: کاربران فضای سایبری مدنظر داشته باشند که سلامتی خود و خانواده‌شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان در فضای مجازی به خطر نیندازند و کالا‌های درمانی و بهداشتی خود را از دارو خانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: کاربران در صورت نیاز به مشاوره یا گزارش موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.