سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین گوشی موبایل از ۳ تا ۲۶ میلیون تومان + تصاویر

در این گزارش لیستی از گوشی‌های موبایل تهیه شده است تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید بهترین گوشی کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،آیا برای خرید گوشی موبایل برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ یا می‌خواهید از شر گوشی قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک گوشی جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدل‌های رنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری شما را در انتخاب گوشی! این راهنمای خرید می‌تواند در انتخاب بهترین گوشی بازار به شما کمک بسیاری کند.

بازار خرید گوشی‌های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن از جمله‌ی بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. مردم جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به دارا بودن و ارتقای گوشی‌های شخصی خود داریم. در این میان با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند یا اسمارت فون‌ها بد نیست اگر قصد خرید یا ارتقای آن را دارید نگاهی به این مقاله داشته باشید تا همواره از جدید‌ترین و بهترین گزینه‌های خرید گوشی که از قیمت مناسبی نسبت به امکانات خود برخوردارند، آگاه شوید.

Xiaomi Redmi ۹C (۳GB/۶۴GB)
گوشی شیائومی ردمی ۹ سی

قیمت حدود ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان

سری گوشی‎های ردمی شیائومی را می‎توان یکی از بهترین و موفق‌‎ترین سری محصولات این شرکت طی سالیان گذشته دانست. در این حال یکی از خوش قیمت‎ ترین و جذاب‎ترین گوشی‎های این سری، شیائومی ردمی ۹ سی است. این گوشی با داشتن ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با کارت حافظه microSD) یکی از هیجان‎انگیزترین گوشی‎ها در بازه قیمتی زیر ۳ میلیون تومان است.

برگ برنده دیگر این گوشی باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‎آمپر ساعتی آن است و برای کاربرانی که علاقه‎مند به استفاده از احراز هویت بیومتریک باشند، در کنار صفحه‎گشایی با تشخیص چهره، امکان استفاده از سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه فراهم شده است. در انتها باید به این نکته نیز اشاره کنیم که طراحی مستحکم بدنه و نمایشگر با نور بدنه بالا، از دیگر نکاتی هستند که موجب ارزش خرید بالای این گوشی شده‎ اند.

Samsung Galaxy A۱۲ (۴GB/۶۴GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ ۱۲

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

پس از عملکرد موفق گلکسی A۱۱ حالا سامسونگ نسخه جدید آن را با نام گلکسی A۱۲ با سخت‌افزاری بهتر معرفی و راهی بازار‌ها کرده است. این گوشی با تمرکز بر نگهداری شارژ بیشتر راهی بازار شده و تمامی بخش‌های آن از نمایشگر و پردازنده در حرکتی هماهنگ سعی در کاهش مصرف باتری دارند.

همچنین یک شارژ ۱۵ واتی نیز با سرعت هرچه تمام‌تر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را شارژ می‌کند. البته ناگفته نماند سامسونگ از مجموعه دوربین‌های خوب و کاملی در این گوشی استفاده کرده است. در نهایت باید گفت این گوشی با توجه به قیمت خود ارزش خرید بالایی دارد و اگر قصد خرید یک گوشی نسبتاً ارزان قیمت با کارایی مناسب و شارژدهی بالا را دارید Galaxy A۱۲ می‌تواند یکی از بهترین پیشنهاد‌ها باشد.

Huawei Y۸P (۶GB/۱۲۸GB)
گوشی هواوی وای ۸ پی

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

خرید گوشی که هر آنچه از آن بخواهیم را به صورت یکجا ارائه دهد، آن هم در گروه میان‌رده و ارزان قیمت کار آسانی نیست. با این وجود باید هواوی وای ۸ پی را از این قاعده مستثنی دانست. یک نمایشگر باکیفیت OLED با رزولوشن بالا، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از جمله موارد جذاب این گوشی هستند.

باقی ویژگی‌های این گوشی مانند طراحی زیبا و بدنه سبک و خوش ساخت همراه با دوربین‌های با سیستم هوش مصنوعی پیشرفته و باتری کارآمد را نیز باید در کنار دیگر ویژگی‌های مثبت Huawei Y۸p قرار دهیم تا این گوشی را به یک گزینه بسیار خوب برای گروه ارزان قیمت بازار تبدیل کند.

Xiaomi Redmi Note ۹T ۵G (۴GB/۱۲۸GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ تی ۵ جی

قیمت: حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان 

ردمی نوت ۹، ۵ جی از سری گوشی‌های باکیفیت این برند محسوب شده که در واقع پاسخگوی اکثر نیاز‌های کاربران خواهد بود در واقع می‌توان این گوشی را ارزان‌ترین گوشی مجهز به شبکه ارتباطی ۵G دانسته و آن را در زمره گوشی‌های میان‌رده به‌حساب آورد.

ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در کنار شارژر سریع ۱۸ واتی و پردازنده قدرتمند مدیاتک به کاربر امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را بدون هیچ دغدغه‌ای اجرا کرده و شاهد کاهش سرعت گوشی خود نباشد. بخش دوربین این گوشی با بهره‌گیری از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و تصاویر مطلوبی را ثبت می‌کند.

Xiaomi Redmi Note ۱۰ (۶GB/۱۲۸GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان 

گوشی ردمی نوت ۱۰ همانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از نمایشگری بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی و پردازش‌های سنگین برخوردار است.

مجموعه دوربین با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در کنار پردازنده هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند اسنپدراگون ۶۷۸ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه نمایشگر سوپر امولد با وضوح بالا همه و همه این گوشی را به کاندید مناسبی برای معرفی به کاربران شهر سخت‌افزار تبدیل نموده است.

Huawei Nova ۷i (۸GB/۱۲۸GB)
گوشی هواوی نوا ۷ آی

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان 

یکی دیگر از محصولات خوش قیمت و با ارزش خرید بالایی که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم گوشی هواوی p۴۰ lite یا nova ۷i است که در ایران بیشتر با نام دوم عرضه می‌شود. این گوشی با داشتن سخت‌افزاری بسیار جذاب و قدرتمند توانایی اجرای هر خواسته کاربر خود را به صورت ویژه و در بالاترین سطح دارد. میزان بهینگی نرم‌افزاری و رابط کاربری دستگاه نیز به حدی است که شرایطی عالی برای انجام همه امور مورد نیاز کاربر ایجاد کرده است.

دوربین باکیفیت همراه با عملکرد شارژدهی عالی و البته شارژر سریع هیجان‌انگیز دستگاه نیز دیگر وجوه آن هستند که می‌توانند شرایط را برای رسیدن به یکی از کمترین زمان‌های شارژ در میان گوشی‌های هم‌رده ایجاد کنند. در نهایت باید گفت به جز عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل و البته کمی حساسیت بدنه نسبت به خراشیدگی (که با انتخاب یک قابل و گلس مناسب قابل رفع است) هیچ ایراد دیگری در این گوشی وجود ندارد و از هر زاویه‌ای که به آن بنگرید یک محصول قدرتمند، جذاب و باکیفیت را به شما معرفی کرده و نشان می‌دهد.

Samsung Galaxy A۳۲ (۶GB/۱۲۸GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ ۳۲

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی آ ۳۲ از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با باند ارتباطی مدرن و عمر طولانی باتری روانه بازار کند. این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است.

استفاده از نمایشگر سوپر امولد با وضوح و کیفیت بالا در کنار پردازنده قدرتمند Mediatek Helio G۸۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر خاطره‌انگیز در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی همه و همه این گوشی را در زمره میان‌رده‌های عالی برای خرید قرار داده است.

Samsung Galaxy S۲۰ FE (۸GB/۱۲۸GB)
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف‌ای

قیمت: حدود ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 

خرید گوشی پرچمدار این روز‌ها برای بسیاری از کاربران یک آرزو شده و از طرفی گوشی‌های میان‌رده نیز آن‌ها را راضی نمی‌کنند. در این میان به تازگی برخی از شرکت‌ها از جمله سامسونگ محصولاتی را معرفی کرده‌اند که بیشتر از آنچه یک میان‌رده باشند، یک پرچمدار تعدیل شده‌اند. نسخه هواداران گلکسی اس ۲۰ یا همان Galaxy S۲۰ FE یکی از این محصولات است که برای بسیاری از کاربران چیزی از یک پرچمدار کم ندارد.
اگر در استفاده از گوشی برای شما توان پردازشی، کیفیت باتری و طراحی ظاهر اهمیت بالایی داشته باشد پیشنهاد بهتر بین گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ نسخه FE خواهد بود.

این گوشی تراشه پردازشی پرقدرت Exynos ۹۹۰ را با حافظه‌های سریع UFS ۳.۱ ترکیب کرده و از طرف دیگر نمایشگری باکیفیت با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز از نوع Super AMOLED دارد و حتی در بخش باتری نیز می‌تواند عملکرد بهتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود ارائه دهد.

در نهایت باید گفت شاید بالاترین ارزش خرید بین گوشی‌های فعلی گلکسی اس ۲۰ در بازار نسخه S۲۰ FE است که می‌تواند طراحی زیبای ماژول نوت ۲۰ را نیز در سری اس ۲۰ در اختیار شما قرار دهد.

Samsung Galaxy S۲۰ FE ۵G (۶GB/۱۲۸GB)
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف‌ای ۵ جی

قیمت: حدود ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

اخیرا سامسونگ گوشی‌های میان‌رده‌ای را معرفی کرده که در واقع یک پرچم‌دار تعدیل شده هستند. نسخه هواداران گلکسی اس ۲۰ یا همان Galaxy S۲۰ FE ۵G یکی از این محصولات است که برای بسیاری از کاربران چیزی از یک پرچمدار کم ندارد. البته این گوشی نسخه ۵G گوشی S۲۰ FE هست که در بالا بدان پرداخته شد.

این گوشی با قدرت تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، ۵ جی را با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ترکیب کرده و توان پردازشی بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین نمایشگر کم‌مصرف سوپر آمولد گوشی انرژی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به‌صورت بهینه مصرف کرده و موجب دوام باتری می‌شود.

Apple iPhone ۱۲ (۴GB/۱۲۸GB)
گوشی اپل آیفون ۱۲

قیمت: حدود ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان )

گوشی موبایل آیفون ۱۲ پرچم‌دار جدید شرکت اپل بوده که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون ۱۲ یک پنل ۶.۱ اینچی Super Retina مجهز شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند.

قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته شده تا هم گوشی مشکل آنتن دهی نداشته و امکان شارژ بی سیم باتری در این گوشی نیز وجود داشته باشد. البته فریمی فلزی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است.

قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G و ۵G و بلوتوث نسخه ۵ از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت افزاری هم این گوشی از تراشه­ جدید A۱۴ بیونیک بهره می‌برد تا بتواند علاوه بر کار‌های معمول از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی اپل هم پشتیبانی کند.

منبع:شهر سخت افزار

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
ارشیا
۲۳:۲۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
تو رنج ۱۱ میل mi10t pro خیلی سر تره نسبت s20fe هستش
تو رنج ۱۵ میل هم mi11i خیلی سر تر از s20fe 5g هستش
تو رنج ۸ میل هم نزاشتی که mi10t تو این رنج خیلی خوبه
ناجی
۱۹:۰۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
این گوشیها همشون خوبند ولی به نظر من نوکیا ۵.۳ گزینه خوبیه چون قیمتش تو ۳۵۰۰و رام ۶ و حافظه ۶۴ هست.
عبدالصالح مهدوی
۱۵:۳۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
پوکو ایکس تری پرو با ظرفیت256 بهترین گوشی هست من. دارم ازش راضیم قیمت 6/5 هست ظاهراً
آرشام
۱۷:۵۵ ۲۳ تير ۱۴۰۰
آره منم دارم ولی من خریده بودم ۷٫۸۰۰ که الان شد شیش و نیم میلیون واقعا گوشی گیمینگه
عبدالصالح مهدوی
۱۵:۳۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
پوکو ایکس تری پرو با ظرفیت256 بهترین گوشی هست من. دارم ازش راضیم قیمت 6/5 هست ظاهراً
مهدی
۱۴:۴۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
به نظر شما a12sکجا گوشیه خوبیه.نوکیا g102021که بهتر از a10sبک مقایسه کنیم.فقط اسم در اورده
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
کدوم بهتر کسی میدونه بگه
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
هواوی y8p
جواد
۱۳:۴۲ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام عرض ادب مخوام يک گوشي بيگرم مخصوص برای پاپجی کدامش خوب عالي هست
مهدی
۱۴:۴۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
داداش نوکیا g10که خیلی سر تره ازa10s
Ali
۱۵:۰۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
A21یا ۳2عالی هس
علی
۱۵:۱۴ ۲۳ تير ۱۴۰۰
تا ۶ میلیون poco x3pro
تا ۱۰ میلیون poco f3
ه
۱۶:۲۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
ببین کلا دنبال شیایومی نرو چون خراب بشه قطعاتش تو ایران نیست ولی سامسونگ عالیه
این گوشی ها خوبه
A21s
A51
A71
S21 ultra
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ تير ۱۴۰۰
بهترین گوشی واس کسایی که میخوان باطری گوشیشون زود تموم نشه، من گوشیpocoM3روپیشنهاد میکنم.
یه بنده خدا
۰۹:۴۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
من گوشی پکو m3 گرفتم گوشی با قیمت 4تومن نمیتونی با قابلیت پوکو m3 پیدا کنی باطری 6000 و 128 گیگ حافظه داخلی عالیه
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۳ تير ۱۴۰۰
اااا
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۸ تير ۱۴۰۰
سلام به نظر من ردمی نوت10
منم خودم نوت 10دارم ازش راضی هستم
ردمی نوت 10 رم6
حجت
۲۲:۵۰ ۱۷ تير ۱۴۰۰
با سلام
تو رنج قیمت ۶ میلیون کدوم گوشی بهتره؟
مریم
۱۲:۱۷ ۲۱ تير ۱۴۰۰
گوشی من شیائومی ایکس 3 NFC هست و ازش خیلی راضی ام با قیمت ۶میلیون و ۳۵۰خریدم عالیه
F
۱۴:۲۶ ۲۱ تير ۱۴۰۰
ردمی نوت ۱۰ گزینه خیلی خیلییی عالی هستش من خودم دارم خیلی خوبه دوربینش هم حرف نداره خیلی حذابه
علی
۰۰:۱۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
بهترین انتخاب شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو هستش
Macan
۱۵:۴۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
Poco x3 عالی