سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر به ۵۱۵ حادثه دیده در استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در ۳ ماه نخست امسال نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر به ۵۱۵ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در۳ ماه نخست امسال ۱۳۸ حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که از این تعداد ۱۲۴ مورد سانحه جاده‌ای و شهری، ۷ مورد کوهستان، ۳ مورد دریایی و ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده که در مجموع ۵۱۵ نفر حادثه دیده اند.


او افزود: در این حوادث ۴۹۶ نفر آسیب دیده، ۲۲۴ نفر مصدوم، ۱۹ نفر فوتی در صحنه داشت که یک نفر به صورت سرپایی درمان و ۲۹ نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این امدادرسانی‌ها ۲۵۱ تیم عملیاتی با هشت امدادگر و ۹۱۴ نفر نجاتگر خدمات امدادی به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.


موسوی ادامه داد: ۹۲۲ نفر کل نیرو‌های عملیاتی بکارگیری شده در سه ماه نخست امسال در امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث در استان زنجان بوده اند.


او افزود: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان ۱۳۸ حادثه در استان زنجان ۲۴ خودروی کمک دار، ۱۲۷ دستگاه آمبولانس و ۱۰۱ دستگاه خودروی نجات فعال بوده اند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌های هلال احمر در جاده‌ های این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می‌دهند.


موسوی از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.