سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت یک هفته ای دادستان به شهردار اصفهان:

نامگذاری تابلوهای شهری اصلاح شود

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در نامه‌ای به شهردار اصفهان نسبت به عدم درج نام شهدا در نامگذاری تابلوهای شهری تذکر و دستور به اصلاح موارد ظرف یک هفته داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در نامه‌ای به شهردار اصفهان با اشاره به وضعیت تابلو‌های شهری نسبت به عدم درج نام شهدا در نامگذاری تابلو‌های شهری تذکر و دستور به اصلاح موارد ظرف یک هفته داد.

او با عنوان این مطلب که سابق بر این راجع به اعمال دقت در این خصوص به شهرداری اصفهان تذکر داده شده بود، گفت: با وجود مصاحبه و اعلام موضع عضو شورای شهر اصفهان مبنی بر رعایت ادبیات مقاومت در نامگذاری معابر و میادین شهر، مشاهدات میدانی حاکی از عدم اصلاح و درج عبارت «شهید» در موارد متعددی از تابلو‌های شهری بوده‌ایم.

اصفهانی افزود: در موارد متعددی از تابلو‌های شهری همچون خیابان «شهید» نیکبخت شرقی، شهرک و اتوبان «شهید» کشوری، اتوبان و پل «شهید» چمران، بیمارستان «شهید» چمران، تابلو‌های اعلان مسیر خیابان «شهید» صمدیه لباف این موضوع به چشم می‌خورد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: همچنین در اعلان مسیر بزرگراه «شهید» اقارب پرست این موضوع به چشم می‌خورد و عدم ذکر عبارت «امام» در تابلوی اعلان مسیر خیابان امام سجاد (ع) نیز به چشم می‌خورد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۶ تير ۱۴۰۰
بسیار عالی ، دست دادستانی درد نکند .