سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید محدودیت‌های کرونایی در ورودی های مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران از تشدید محدودیت‌های کرونایی در ورودی‌های استان خبر داد.

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: محدودیت‌های کرونایی با توجه به شرایط قرمز و نارنجی کرونایی استان،در ورودی‌های جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گلوگاه و رامسر برقرار است و از ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شدت جلوگیری می‌شود.

او درباره خروج خودرو‌های با پلاک بومی از استان هم افزود: این خودرو‌ها توسط دوربین‌های پلیس در شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر استان‌ها جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان پابرجاست و خودر‌وها در صورت تردد غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: ۶۱۴ دستگاه خودرو طی شبانه روز گذشته در ورودی‌های استان مازندران جریمه شدند و ۱۵۱ دستگاه خودرو هم برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی از رانندگان خواست با توجه به شرایط قرمز و نارنجی مازندران از سفر به استان خودداری کنند.

او گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد در محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران - شمال امروز  چهارشنبه ۱۶ تیرماه در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ تير ۱۴۰۰
متخصص ترین مسئولین در اخذ جریمه و .... سرگردنه !!!
خجالت آوره !!! واقعا شرم نمیکنید وقتی این حرفها رو میزنید...
داره دو سال میشه که از شیوع کرونا میگذره و همه ی کشورهای جهان دارن رهایی رو جشن میگیرن بعد اونوقت ما با 5 نوع واکسن هنوز اندرخم جریمه کردن مردم هستیم...
خوب البته حق دارید با واکسیناسیون اونوقت این درآمدی که از کرونا دارید چجوری جبران بشه ؟؟؟؟؟؟