سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ هزار و ۴۰۳ مورد بازرسی واحد‌های صنفی کردستان انجام شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۴۰۳ مورد بازرسی در راستای مقابله با قاچاق در کردستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بختیار خلیقی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در نشست خبری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با اصحاب رسانه که با حضور کارگروه‌های تخصصی کمیسیون مبارزه با قاچاق کلا و ارز استان برگزار شد، اظهار کرد: ۷ هزار و ۴۰۳ مورد بازرسی در راستای مقابله با قاچاق در سال گذشته در سطح عرضه انجام گرفته است.

او خاطرنشان کرد: طی این تعداد بازرسی ۸۱ پرونده به ارزش ریالی یک‌میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان برای متخلفین تشکیل شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: سیگار، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و اسباب‌بازی بیشترین کالا‌های قاچاق کشف و ضبط شده در روند این بازرسی‌ها در استان بوده است.

خلیقی عنوان کرد: در زمینه بازرسی‌ها ۲۰۹ مورد بازرسی از واحد‌های تولید مرغ و جوجه یک روزه در استان انجام گرفته که به دلیل عرضه خارج از شبکه و عدم اعلام موجودی ۱۱۵ پرونده تخلف برای واحد‌های تولیدی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: یک‌هزار و ۸۳۶ واحد‌های صنفی در زمینه لوازم خانگی و یک‌هزار و ۳۲۳ واحد صنفی در حوزه لوازم یدکی در سطح استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.