سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دورود خبر داد؛

معرفی اعضای یک شعبه انتخابات شورای شهر دورود به مراجع قضایی

فرماندار دورود گفت: تمامی اعضای یک شعبه انتخاباتی شورای شهر دورود برای پیگیری‌های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، فرماندار دورود گفت: تمامی اعضای یک شعبه انتخاباتی شورای شهر دورود به دلیل تخلف در اعلام نتیجه شمارش آرا برای پیگیری‌های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 خدانظر دریکوند افزود: به دنبال شکایت برخی از نامزد‌های انتخابات شورای شهر دورود و با موافقت هیات نطارت استان بازشماری تعدادی از صندوق‌های اخذ رای با نظارت کامل هیات نظارت و هیأت اجرایی شهرستان انجام گرفت و در پی آن تغییراتی در فهرست اولیه ایجاد شد.

او بیان کرد: با آغاز روند بازشماری آرا، در یکی از صندوق‌ها اختلاف رای قابل ملاحظه‌ای دیده شد که بر همین اساس تعداد هشت صندوق دیگر بازشماری شد که در این هشت مورد، اختلاف محسوس و موثری دیده نشد.

فرماندار دورود با بیان اینکه اختلاف رای تنها در یک صندوق بوده است افزود: اضافه کردن تعداد آرای نامزد‌ها در صورتجلسه نهایی شعبه اخذ رای ممکن است به دلیل سهل انگاری و خستگی مفرط اعضای شعب و یا عمدی بوده باشد.

دریکوند اظهار داشت: هیچگونه تخلفی از سوی نامزد‌هایی که رای آن‌ها تغییر کرده صورت نگرفته و حتی یک برگه رای از آن‌ها باطل نشده است بلکه تنها آرای اضافی که به ناحق در صورتجلسه منظور شده بود از آمار نهایی کسر و نتیجه نهایی اعلام شده است.

او با بیان اینکه نامزد‌های معترض می‌توانند امروز و فردا اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات واقع در استانداری لرستان تحویل دهند افزود:حفاظت و صیانت از آرای مردم و حفظ حقوق نامزد‌های شورای شهر اولویت و دغدغه همه عوامل برگزاری انتخابات است که در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد.

۲۸ خرداد امسال آرای ۱۳۸هزار و ۷۵۵ نفر واجد شرایط رای گیری شهر دورود در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر توسط ۱۵۸ شعبه اخذ شد.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.