سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایانه‌های مسافربری سیستان وبلوچستان با رعایت موارد بهداشتی فعال هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: پایانه‌های مسافربری استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصد ناوگان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اشاره به اینکه در فضای مجازی اعلام شده پایانه‌های مسافربری سیستان و بلوچستان به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده است اظهارداشت: تا کنون مجوزی نسبت به تعطیلی پایانه‌های مسافربری از سوی ستاد کرونا استان صادر نشده و این پایانه‌ها همچنان نسبت به جابجایی مسافر اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته دلتا کرونا و درخواست شرکت‌های حمل و نقل مسافربری، این اداره‌کل نسبت به مکاتبه با ستاد کرونا استان اقدام کرده که تا کنون مجوزی بر تعطیلی پایانه‌های مسافربری صادر نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت کامل پروتکل‌ها به شرکت‌های حمل و نقل مسافربری ابلاغ شده که علاوه‌بر ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قبل از سفر، ملزم به رعایت سقف ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان در خصوص جابجایی مسافر هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.