سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اولین هنرستان فنی و حرفه ای کشاورزی در شادگان

مدیر آموزش و پرورش شادگان از راه اندازی اولین هنرستان فنی و حرفه‌ای کشاورزی در رشته‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

سید صالح فاضلی مدیر آموزش و پرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای راه اندازی هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه‌ای در رشته‌های کشاورزی شامل؛ امور دامی، امور زراعی، امور باغی  و ماشین‌های کشاورزی موافقت اولیه خود را اعلام کرد.

او افزود: هنرستان کشاورزی با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با هدف بسترسازی و تربیت نیروی‌های ماهر و متخصص و با کیفیت برای شرکت‌های فعال در شهرستان به ویژه شرکت‌های کشت و نیشکر راه اندازی خواهد شد.

فاضلی با بیان اینکه دانش‌آموزان هنرستان‌های کشاورزی نیرو‌های انسانی مجرب این بخش در آینده هستند و با ارائه آموزش‌های به روز در این هنرستان‌ها می‌توان تحول عظیمی در تولید ملی و امنیت غذایی ایجاد کرد، اظهار داشت: دایرشدن این هنرستان نقش موثری در ایجاد روحیه تعامل و اشتغالزایی برای دانش آموزان علاقمند به رشته‌های مهارتی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شادگان در پایان اشتغال، تولید و مهارت آموزی را امری مهم در توسعه کشور دانست و بیان کرد: این موضوع مهم در هنرستان‌های شاخه کار و دانش و فنی حرفه‌ای شهرستان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.