سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذرخواهی مدیر عامل برق گلستان از مردم/ کم کاری مدیران عامل قطعی آب و برق

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان بخاطر خاموشی های اخیر از مردم عذر خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اکبر نصیری مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آب و برق شرق استان در شهرستان کلاله با عذرخواهی از مردم برای مشکلات پیش آمده در قطع برق مشترکین گفت : خروج برخی واحد‌های نیروگاهی، مشکلاتی در تامین برق مشترکین بوجود آورد به طوری که منجر به قطع برقِ خارج از برنامه زمانبندی شده است و به این خاطر از خاموشی‌های چندین باره از مردم عذرخواهی می‌کنم.

او افزود : تلاش می‌کنیم مشکلات کمتر شود و اگر همکاری و همراهی مردم در کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق بیشتر شود می توانیم خاموشی نداشته باشیم.

 رضا آریانپور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این جلسه اظهار کرد : کم کاری مدیران ارشد طی سال‌های گذشته، یکی از عوامل بروز مشکل در بخش آب و برق است.

او می گوید : مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم را به مسئولین داده است و ضمن استمرار نقش نظارتی خود از مدیرانی که کم کاری کرده اند، خواسته تا پاسخگوی مردم باشند.

نماینده مردم شهر‌ستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در ادامه گفت: تصویب ۶۳۱ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال جاری برای آب و فاضلاب استان در صورت تخصیص می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات مردم در بخش آب موثر باشد.

 

انتهای پیام/ن

برچسب ها: قطعی برق ، قطعی آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.