سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وسوسه پول، انگیزه قتل به دست برادرزاده معتاد

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر پس از به قتل رساندن عمه اش، طلا و پول های نقد منزلش را به سرقت برده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس اگاهی البرز گفت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک یک پیرزن ۸۷ ساله در منطقه گلشهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرائم جنایی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که یک خانم ۸۷ ساله که به تنهایی زندگی می‌کرده از ناحیه گردن دچار خفگی شده و بنابر اظهارات بستگان وی طلا و پول‌های نقد او به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در تحقیقات انجام شده از صحنه جرم مشخص شد که قاتل و یا قاتلان بدون هیچگونه ممانعتی از سوی مقتول وارد منزل شده اند که این نشانگر این بوده که قاتل از آشنایان مقتول بوده است.

او افزود: بلافاصله کارآگاهان سوابق اطرافیان مقتول را بررسی و متوجه شدند که برادرزاده او اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و دارای سوابق متعدد سرقت است و از روزی که قتل انجام شده متواری شده و خانواده اش اطلاعی از او ندارد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قتل توسط برادرزاده مقتول انجام شده باشد قوت گرفت، گفت: در ادامه با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در منزل یکی از دوستانش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.