سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه روز/

ایستگاه‌های تاکسی که با مسافران همراهی نمی‌کنند

بی‌توجهی به فعالیت تاکسیرانان در شهر اردبیل باعث گلایه مسافران شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، چند لحظه که در مسیر ایستگاه‌های تاکسی قدم می‌زنی، صدای بوق برخی از رانندگانی را می‌شنوی که شیشه خودروهایشان را پایین می‌کشند و به دنبال مسافران هستند تا به مقصد برسانند و برخی دیگر در ایستگاه‌های تاکسی پیاده شده تا مسافران سوار شوند.

اما متاسفانه در برخی از مواقع شاهد این موضوع هستیم که برخی از رانندگان به مسیر‌های مسافران توجهی نمی‌کنند و از مسیر دلخواه خود مسافران را به مقصد می‌رسانند.

این موضوع باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده و پیام هایی ارسال کردند که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار:

عدم نظارت بر فعالیت تاکسی های اردبیل
با سلام متاسفانه سازمان تاکسیرانی که مرجع رسیدگی به تاکسی‌های شهری و تخلفات آنهاست، هیچ‌گونه نظارتی بر تاکسی‌های سطح شهر اردبیل نداشته و حتی با تماس تلفنی با واحد شکایت این سازمان متاسفانه از رسیدگی به امور و انجام وظایف شانه خالی می‌کنند.
متاسفانه اکثر ۹۹ درصد از تاکسی‌های خطی که موظف هستند مسیر تعیین شده را طی کنند و مسافر آن مسیر را جابه جا کنند، مسیر دلخواه خود را انتخاب و مسافر سوار می‌کنند.لطفا پیگیری و رسیدگی فرمایید.


عدم جابه جایی مسافران توسط تاکسی‌های اردبیل
با سلام متاسفانه تاکسی‌های مسیر چهارراه امام به سمت ترمینال خلخال که روی درب آن‌ها مسیر فلسطین نیز درج شده است از سوار کردن مسافران مسیر فلسطین شانه خالی می‌کنند و بعضا تا میدان علی آباد اقدام به سوار کردن مسافران می‌کنند. متاسفانه سازمان تاکسیرانی اقدام به بررسی و نظارت به معضل را نکرده است و تاکسی‌های این مسیر بعد از ساعت هشت و نیم شب در این مسیر فعالیت نمی‌نمایند و اکثر همشهریان درگیر این معضل هستند. لطفا رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.