سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد؛

یزدی‌ها پیش از ظهر و ساعات اولیه شب دچار خاموشی می‌شوند

عباس شیاری گفت: برنامه مدیریت اضطراری بار بخش خانگی به پیش از ظهر و ساعات ابتدایی شب موکول شد تا رفاه شهروندان تحت تاثیر قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به شرایط بسیار سخت صنعت برق در روز‌های اخیر، گفت: در حال حاضر با کسری ۱۳ هزار مگاواتی برق در سطح کشور و رسیدن میزان مصرف به نزدیک ۶۶ هزار مگاوات در برابر ظرفیت تولید ۵۳ هزار مگاواتی کار بسیار دشواری داریم و مدیریت مصرف از ضرورت‌ها است.

او با بیان اینکه تشدید گرما، شرایط سختی پیش روی ما قرار داده و این روند تا نیمه مرداد پایدار است، متذکر شد: واردات برق بیش از میزان صادرات است و پرداختن به موضوع صادرات بزرگنمایی شده و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده است.

عباس شیاری در خصوص برنامه مدیریت اضطراری بار بخش خانگی، عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و با کمک صنایع و کشاورزان، برنامه مدیریت اضطراری بار بخش خانگی به پیش از ظهر و ساعات ابتدای شب موکول شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به کار نبردن وسایل پرمصرف در ساعات گرم روز را گره گشا دانست و گفت: بهتر است وسایل پر مصرف در ساعات پایانی شب یا اوایل روز استفاده شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.