سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرداد؛

عقب‌گرد محدودیت های کرونایی با اعلام وضعیت قرمز در مشهد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محدودیت‌ها متناسب با شرایط قرمز کرونایی اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که مشهد در اپلیکیشن ماسک به رنگ قرمز درآمده است،گفت: بعد از ابلاغ وضعیت قرمز مشهد توسط قرارگاه مرکزی کرونا در وزارت کشور به استانداری، محدودیت‌ها متناسب با شرایط قرمز اعمال می‌شود.

او از آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای وضعیت قرمز کرونا خبر داد و افزود: پس از ابلاغ، با انجام نظارت‌ها و تشکیل گروه‌های مشترک اداره اماکن، اصناف و رده‌های شغلی اتحادیه‌ها در مورد تعطیلی رده‌های شغلی دو، سه و چهار اقدام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد شیوع کرونا دلتا در مشهد، خاطرنشان کرد و ادامه داد: وقتی در یک شهر از ۸۰ نمونه مثبت، ۲۰ مورد دلتای هندی کشف می‌شود، یعنی این سویه ویروس کرونا در این شهر و استان در حال گردش است که این ویروس قدرت واگیری بسیار بالایی دارد.

قلیان در خصوص فعالیت برخی مجموعه‌های آبی در مشهد نیز بیان کرد: مجموعه‌های آبی که به رده شغلی دو اضافه شده بودند و مجوز فعالیت داشتند، با ورود مشهد به شرایط قرمز کرونا، باید تعطیل شوند.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سحر
۱۶:۰۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
ای داد بیداد باز شروع شد