سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰؛

تخریب ویلا‌های غیرمجاز در نور / کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تخریب ۹ ویلای غیرمجاز در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور حفظ اراضی ملی و کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در این راستا ماموران با هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی موفق به شناسایی واحد ساختمانی غیر مجاز در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار از تخریب ۹ ویلا و واحدساختمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی در یکی از روستای بخش چمستان این شهرستان رهاسازی شد.

کشف ۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسرگفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زارع از کشف ۳۰ ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

سرهنگ شعبانی افزود: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۲۳ فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.