سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی: ان شاءالله شاهد گام های بلندی در ورزش کارگری باشیم

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون ورزش کارگری، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش کارگری گفت: مجمع سالیانه این فدراسیون با حضور اعضای مجمع به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد. گزارش‌هایی که باید به تایید مجلس شورای اسلامی می‌رسید، ارائه شد. خزانه دار، بازرس و رئیس فدراسیون گزارش‌های خود را ارائه دادند. شاهد حرکت رو به جلویی در فدراسیون ورزش‌های کارگری هستیم. گزارشات در برنامه‌های سال ۱۴۰۰ این مجمع قرار گرفت. برنامه‌هایی که در حوزه ورزش همگانی، رقابت‌های بین المللی، برنامه‌های آموزشی و توسعه زیر ساخت‌های ورزش کارگری، در این جلسه مطرح شد، مورد تایید نهایی قرار گرفت. حرکت رو به جلویی در ورزش کارگری با همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال شده است و امیدوارانه خواهد بود.

او ادامه داد: ان شاءالله شاهد گام‌های بلند و اقدامات توسعه‌ای در ورزش کارگری باشیم. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، حمایت‌های لازم را از برنامه‌های این فدراسیون خواهند داشت. باید بتوانیم از طریق ورزش، به سلامت جسمی و روحی کارگران کمک کنیم. کارگران نقش اصلی را در تولید کشور دارند.  هر مقداری که ما از یک جامعه انسانی سالم در بخش کارگری برخوردار باشیم، می‌توانیم به رونق تولید در کشور کمک کنیم.

او در مورد مشکل قایق‌ها برای قایقرانان در آستانه مسابقات المپیک اظهار کرد: مسئولیت پیگیری این موضوع، با فدراسیون قایقرانی است. حمایت اداری لازم حتما از سوی وزارت ورزش و جوانان نه تنها برای این فدراسیون، بلکه برای همه فدراسیون ها انجام می شود. در جریان موضوع مطرح شده نیستم، اما اطمینان دارم هر حمایتی از فدراسیون برای تجهیزاتشان در وزارتخانه لازم باشد، انجام خواهد شد. سعی می‌کنیم کمک کنیم تا ورزشکاران با آمادگی روحی، روانی و جسمی کاملی پا به مسابقات المپیک بگذارند.

پرونده ویلموتس، مراحل رسیدگی را پشت سر می گذارد

احمدی در مورد سرنوشت پرونده مارک ویلموتس گفت: پرونده ویلموتس، مراحل رسیدگی را پشت سر می‌گذارد. جلساتی برگزار شده و دفاعیاتی انجام شده است. امیدوار هستیم با صدور رای دادگاه بین المللی ورزش، رای قبلی باطل شود و شرایط مناسب تری برای ختم این پرونده رقم بخورد. وزارتخانه به سهم خود این کار را دنبال می‌کند. جلسات مهمی را با دادگاه بین المللی ورزش برگزار کرده ایم. ان شاءالله تا اواسط مرداد، پرونده ویلموتس به اتمام می‌رسد.

او در مورد این که چرا بعضی از فدراسیون‌ها هنوز وضعیت انتخاباتشان مشخص نیست، اظهار کرد: وزارتخانه اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها انجام داده است. چند فدراسیون درگیر مجمع انتخاباتی خود هستند، ان شاءالله بعد از مسابقات المپیک، این مجامع برگزار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.