سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورتال و پایگاه خبری جدید شهرداری شهرکرد رونمایی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: به مناسبت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از پورتال جدید شهرداری شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس بیگی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه بازطراحی پورتال و پایگاه خبری شهرداری شهرکرد به عنوان یکی از طرح‌های نوسازی و ارتقای زیرساخت‌ها و خدمات الکترونیک از پارسال در دستور کار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد قرار گرفت، اظهارداشت: در این راستا برنامه جامعی برای طراحی و مهندسی مجدد معماری اطلاعات پورتال‌های مذکور توسط کارشناسان شرکت پیمانکار و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری شهرکرد به عنوان کارفرمای پروژه تدوین و در دستور کار قرار داده شد.

او با بیان اینکه اصول طراحی مدرن و معیار‌های تجربه کاربری در این پورتال مورد توجه قرار گرفته است، افزود: این دو پورتال با هدف ارائه بستر قابل اتکا برای خدمت‌رسانی به شهروندان توسعه یافته است.


بیشتر بخوانید


بیگی اضافه کرد: این پورتال در قالب یک وب‌سایت مرجع برای ارائه خدمات، اتصال به سامانه‌های خدمات شهروندی، اطلاع‌رسانی پیرامون مقررات سازمانی شهرداری، برقراری ارتباط مستقیم میان مدیران شهرداری و شهروندان تعریف و طراحی شده است.

او ادامه داد: همچنین پورتال خبری با هدف متمرکز نمودن اخبار و فعالیت‌های شهرداری شهرکرد در گروه‌های عمران، توسعه مدیریت و منابع، خدمات شهری، فرهنگ شهری و شورای اسلامی شهر منتشر می‌شود.

بیگی با بیان اینکه پورتال جدید نه تنها یک پورتال سازمانی بلکه به عنوان پورتالی برای شهر شهرکرد در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به استقرار مرکز شهرکردشناسی در شهرداری ومتناسب با ابزار و امکانات پیش‌بینی شده، این پورتال می‌تواند به عنوان دایره‌المعارفی برای شناخت و شناساندن شهرکرد به همگان مورد استفاده قرارگیرد، بنابراین شهرکرد قدیم، شهرکرد جدید، شهرکرد فرهنگی و مذهبی، شهرکرد دوستدار کودک و شهرکرد فعال از جمله دسته‌بندی‌هایی است که در این پورتال منتشر می‌شود.

او با اشاره به امکانات گسترده و بروز پورتال جدید افزود: نرم‌افزار هوشمند پورتال که توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان مطرح و در سطح ملی توسعه یافته است، امکانات و ویژگی‌های به‌روزی دارد که فرم‌ساز، فرایندساز، نقشه حرارتی فعالیت کاربر در سایت، مجموعه ابزار‌های پیشرفته ساخت افزونه جهت توسعۀ قابلیت‌ها و تحریریه خبر پیشرفته دارای قابلیت‌های متنوع تشخیص چهره و هویت، تبدیل تصویر به متن، تشخیص حس عاطفی نظرات بازدیدکنندگان نسبت به اخبار توسط هوش مصنوعی، خبرخوان، داشبورد پایش پایگاه‌های خبری، تصحیح خودکار قواعد نگارشی، تولید بولتن خبری از جمله این امکانات می‌باشد.

او افزود: رونمایی از پورتال جدید پایان کار نیست بلکه آغازی است برای توسعه خدمات الکترونیک شهرداری که امید است در آینده نزدیک شاهد الکترونیکی شدن خدمات شهرداری با استفاده از بستر پورتال جدید باشیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.