سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی در بندر خلیج فارس

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از ۸ میلیون و ۲۸۴ هزار تن فرآورده نفتی در بندر خلیج فارس از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:  میزان تخلیه و بارگیری فرآورده نفتی در بندر خلیج فارس  از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.

 کرجی ران  با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از ۸ میلیون و ۲۸۴ هزار تن فرآورده نفتی در بندر خلیج فارس، افزود: از این میزان سوخت بیش از یک میلیون و ۱۲۴ هزار تن در بخش بنزین، ۱۲۵ هزار و ۸۳۹ تن در حوزه بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی) و مابقی فرآورده‌های نفتی بود.


بیشتر بخوانید؛


او با اشاره به اینکه  در این مدت ۳۴۷ فروند شناور در بندر شهید رجایی پهلو گرفته است،گفت: از این تعداد ۳۳ فروند شناور در حوزه بانکرینگ، ۳۴ فروند شناور در حوزه حمل بنزین و مابقی دیگر شناور‌های حمل فرآورده‌های نفتی بوده است.

بندر نفتی خلیج فارس به عنوان بخش نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با ۱۲ پست اسکله مهمترین و بزرگترین بندر نفتی زیر مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی است.

انتهای خبر/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.