سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ بودجه ۱۰ میلیاردی برای ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ابلاغ بودجه ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت و تعمیرات مسکن منازل مددجویان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان گفت: این اعتبارات از سه سرفصل منابع کمک‌های مردمی، منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت پیش‌بینی‌شده است.


بیشتر بخوانید 


او گفت: با رقم بودجه تخصیصی مسکن به ۲۲۴ خانوار مددجوی این استان خدمات متنوع عمرانی شامل احداث مسکن شهری و روستایی، احداث فضا‌های جانبی، انجام تعمیرات منازل مددجویان ارائه می‌شود.

اوافزود: ۱۶۵ مورد از مجموع خدمات عمرانی در بخش احداث منازل مسکونی و فضا‌های جانبی همچون حمام و سرویس بهداشتی پیش‌بینی‌شده است و ۵۹ مورد نیز به انجام تعمیرات کلی و جزئی منازل مددجویان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه گزارشی از خدمات عمرانی این نهاد در سال قبل اشاره کرد و افزود: ۲۸۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد طی پارسال صاحب‌خانه شدند که برای ساخت این واحد‌ها ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

الهی راد افزود : پارسال ۲۸ مورد مسکن خریداری و ۲۵۷ واحد نیز پس از ساخت در اختیار مددجویان قرار گرفت.

او بیان کرد: پارسال بیش از سه هزار و ۱۹ مورد خدمات ارائه شد که از این میزان خدمات دو هزار و ۷۳۴ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی بوده است.


انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.