سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی هنوز در جریان است، از نمازی تا تالار حافظ

نمایش خیابانی "زندگی هنوز در جریان است" با موضوع کرونا توسط گروه تئاتر فریاد از میدان نمازی تا تالار حافظ در شهر شیراز، اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، "زندگی هنوز در جریان است " تئاتری خیابانی با موضوع کروناست که به سرپرستی و کارگردانی کامران آرایش کشکولی و توسط گروهی با حضور ۱۰۰ بازیگر، در خیابان‌های مرکزی و پرتردد شیراز اجرا شده و با هدف متوجه کردن مردم به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برای فائق آمدن بر شیوع کروناویروس به مدت یک هفته در حال اجراست.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان فیروزآباد در خصوص این نمایش خیابانی، گفت: هدف از اجرای این نمایش خیابانی این است که به مردم نشان داده شود، کرونا بیش از یکسال زندگی‌ها را مختل و بسیاری از عزیزان ما را گرفتار کرده و برخی را از ما گرفته است، لذا باید آن را جدی گرفت.

کامران آرایش کشکولی اضافه کرد: این نمایش قصد دارد با زبان هنر به مردم بگوید که کرونا با کسی شوخی ندارد و تنها لحظه‌ای غفلت کافیست تا گرفتار شویم.

بازرس انجمن هنر‌های نمایشی فارس گفت: با زبان نمایش قصد داریم این پیام را به مردم برسانیم که برای کرونا شغل افراد، درجه اجتماعی، علمی، سن و جنس تفاوتی ندارد و همه را عادلانه بیمار می‌کند.

این کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: در عین حال با این نمایش قصد گفتن این حرف را داریم که علیرغم همه ترس‌ها از کرونا و اهمیت توجه به رعایت اصول، زندگی هنوز در جریان است و امکان دنبال کردن زندگی روزمره با رعایت مسائل بهداشتی نیز وجود دارد.

این کاروان نمایشی تا پایان هفته از میدان نمازی تا تالار حافظ شیراز نمایش ادامه خواهد داشت.

این نمایش خیابانی با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی فارس، کانون تئاتر خیابانی فارس و موسسه پادرامیر فارس و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.