سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات رشته‌های فناوری اطلاعات در خوزستان برگزار می‌شود

دبیر مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته‌های فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رشیدی دبیر مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: مسابقات مهارت هرساله در ۳ مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که مرحله کشوری این دوره از مسابقات در رشته فناوری اطلاعات با حضور جوانان زیر ۲۱ سال در تیرماه برگزارمی شود.

او بیان داشت: مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات در حرفه‌های مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکار‌های نرم افزاری برای کسب و کار، فناوری‌های وب، پردازش ابری، امینت سایبری، توسعه نرم افزار‌های موبایل با در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا، رعایت اصول بهداشتی و به صورت مجازی و غیرمتمرکز برگزار خواهد شد.

رشیدی افزود: آزمون حرفه فناوری‌های وب ۱۷و ۱۸ تیرماه، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و پردازش ابری۲۲تیر، راهکار‌های نرم افزار‌های برای کسب و کار، توسعه نرم افزار‌های موبایل و امنیت سایبری در تاریخ ۲۴ و ۲۵ تیرماه با استفاده از زیرساخت‌های سامانه Www.eskill.ir اجرا می‌شوند.

دبیر مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: برگزیدگان نهایی مسابقات ملی مهارت در چند رشته منتخب، به چهل و ششمین المپیاد جهانی مهارت که در سال ۲۰۲۱ در کشور چین، برگزار می‌شود پس از موفقیت در اردوی مهارتی به مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.