سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات جاده‌ای در شهرستان صومعه سرا

تصادفات منجر به فوت درجاده‌های برون شهری شهرستان صومعه سرا ۳۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد صالحی ، جانشین رییس پلیس راه گیلان در جلسه شورای ترافیک صومعه سرا با اشاره به روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های برون شهری این شهرستان گفت : پارسال ۴۶ نفر در تصادفات جاده‌ای برون‌شهری صومعه‌سرا جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال قبل از آن ۸ نفر کاهش داشت.

او افزود : در سه ماهه گذشته نیز تصادفات منجر به فوت در جاده‌های برون شهری صومعه‌سرا ۷ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ۸۶ درصد فوتی‌های تصادفات برون شهری را موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می‌دهند گفت : استفاده نکردن موتورسواران از کلاه ایمنی ، کم عرض بودن جاده‌های روستایی و نبود شانه خاکی عامل اصلی این تصادفات منجر به مرگ است.

داود توفیقی ، معاون عمرانی فرماندار صومعه‌سرا نیز در این جلسه با تأکید بر نصب تابلو‌های راهنمایی رانندگی در جاده‌ها و نصب چراغ‌های روشنایی در مناطق حادثه خیز جاده‌های این شهرستان گفت: تا پایان همین هفته عملیات روکش آسفالت روستای لارسر به ضیابر و لالم به میان گسکر بخش ضیابر آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.