سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در استان کرمانشاه

افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در استان کرمانشاه در کنار کاهش بارندگی سبب به هم خوردن توازن بین تولید و مصرف و افزایش خاموشی‌ها شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : از سه چهار روز گذشته تاکنون شبکه برق کشور در اثر به هم خوردن توازن بین تولید و مصرف با مشکلاتی مواجه شده و ۱۵ هزار مگاوات فاصله بین تولید و مصرف ایجاد شده و وزارت نیرو مجبور به اعمال خاموشی‌های بابرنامه برای تمام استان‌ها شده است.

او گفت : به دلیل کمبود نزولات آسمانی، بالا رفتن حدود ۲۰ درصدی بار مشترکان و خروج تعدادی از نیروگاه‌ها از مدار تولید در چند روز گذشته این عدم توازن ایجاد شده است.

مرآتی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان و برق منطقه‌ای غرب تلاش می‌کند با اعلام برنامه‌های زمانبندی از قبل مشترکان را در جریان خاموشی‌ها بگذارند.

او افزود: سهمیه‌ها هر روز صبح به شرکت‌های توزیع ابلاغ می‌شود و همان ساعت برنامه‌های خاموشی روی سایت شرکت قرار می‌گیرد و دلیل ایجاد تغییرات در زمان خاموشی‌ها افت شدید فرکانس در پست‌های فوق توزیع و خارج شدن آن‌ها از مدار است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.