سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان روز قلم را تبریک گفت

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز قلم و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام احمدعلی موهبتی که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: چهاردهم تیرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز «قلم» و روز «شهرداری و دهیاری» نامگذاری شده. دو عنوان که هرکدام به نوع خود سازنده و عامل توسعه است.

قلم؛ وسیله‌ای برای خلق کردن و به تحریر در آوردن ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی، علمی، دینی، مذهبی و هنری است تا جامعه را به سوی خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها سوق دهد و زمینه توسعه فکری و فرهنگی که مقدمه توسعه در عرصه‌های دیگر است را محقق سازد لذا خوش به سعادت مردمانی که این چنین ارزشی را والا می‌داند و به پاس آن، تاریخی مشخص را در تقویم رسمی کشور ثبت کرده است.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز به عنوان سازمان عمومی غیر دولتی، عهده‌دار وظایف و مسوولیت‌های متعدد و متنوعی در عرصه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی و تفریحی هستند.

اینجانب فرارسیدن چهاردهم تیرماه، روز «قلم» و ‌روز «شهرداری و دهیاری» را به تمامی تلاشگران این عرصه‌ها تبریک عرض کرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صاحبان فکر و اندیشه که با قلمشان راهگشای مشکلات و سازنده افکار هستند و همچنین کوشش‌های بی‌دریغ شهرداران و دهیاران و کارکنان زحمتکش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دیگر دست‌اندرکاران و تلاش گران عرصه مدیریت شهری و روستایی استان؛ امیدوارم با تلاش ارزشمند خادمین مردم در این دو حوزه خطیر و حساس، شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح زندگی و رشد و توسعه فکری و فرهنگی و رفاه و آسایش عمومی در جوامع شهری و روستایی باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.