سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: برنامه فصل بعد را طی چند روز آینده به باشگاه می‌دهیم / تیم فوتبال صنعت نفت باید تقویت شود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدسیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی مازندران اظهار داشت: خدا را شکر در ۲ بازی قبلی، خیلی خوب توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم. مطمئناً در ادامه مسابقات این ۶ امتیاز به ما خیلی کمک می‌کند. ما به ساحل آرامش رسیدیم و ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد هم برنامه‌ریزی داریم تا با حداکثر توان وارد زمین شویم. قطعاً با شرایطی که نساجی دارد، این تیم فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد و ۳ امتیاز بازی فردا برای هر ۲ تیم در جدول مهم است. با آنالیز‌ها و تمرینات خوبی که داشتیم، امیدواریم بازیکنان فردا باهوش و باتمرکز بازی کنند.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به این که در فضای مجازی صحبت‌هایی در خصوص جدایی برخی بازیکنان این تیم مطرح می‌شود، گفت: واقعیت این است که بازیکنان نگران هستند که در بازی‌های پیش رو دچار مصدومیت شوند. فوتبالیست‌ها در هفته‌های آخر باید نسبت به ابتدای فصل به لحاظ ذهنی آماده‌تر باشند. مدیریت باشگاه یک کار خوب انجام داده و برای بازیکنان زمان تعیین کرده است که هر کدام تمایل دارند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند. ضمن این که ما هم ۲، ۳ روز پیش اعلام کردیم که برنامه فصل آینده را آماده کرده ایم و طی چند روز آینده این برنامه را به باشگاه می‌دهیم.

پورموسوی در ادامه گفت: ما اگر می‌خواهیم صنعت نفت تیم قدرتمندی باشد، باید با بازیکنان کنونی تمدید کنیم. باید شاکله تیم را حفظ کنیم و در نقل و انتقالات تابستانی هم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و ۵، ۶ بازیکن جدید بگیریم. ان‌شاءالله در فصل بعد هم بتوانیم ایرادات را با همدلی برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت افزود: ما در بازی قبل محمد سیدی را نداشتیم و خدا را شکر این بازی او را در اختیار داریم. حسین بغلانی هم خدا را شکر فردا می‌تواند بازی کند. با توجه به این که ما ۲ بازیکن غیر تخصصی در دفاع بازی دادیم، کمی در بازی قبل دچار مشکل شدیم، اما این مشکل را برطرف کردیم و فردا محمد طیبی را هم در اختیار داریم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پایان عنوان کرد: شک نکنید ما در بازی‌های خانگی و بیرون از خانه تلاش کردیم تا بهترین کیفیت را نشان دهیم و فردا هم برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم. ما حسین ساکی را هم برای بازی با نساجی در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.