سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ غایب تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار با پدیده خراسان

مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار با تیم پدیده، عباس عسگری را به دلیل ابتلا به کرونا و محمد بلبلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار با تیم پدیده، عباس عسگری را به دلیل ابتلا به کرونا و محمد بلبلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما با این وجود به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول تثبیت کنیم.

او با بیان اینکه سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی ندارند و در شرایط خوبی به سر می‌برند، افزود: هفته گذشته مقابل نفت آبادان، بازی خوبی ارائه دادیم و در حالی که می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم، اما با دست خالی زمین را ترک کردیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از مسابقات آینده امتیازات خوبی کسب کنیم گفت: همواره قدردان هواداران هستیم و امیدوارم با برد مقابل پدیده، بتوانیم پاسخ حمایت‌های آن‌ها را بدهیم.

این مقام مسئول بیان کرد: هدف کادر فنی، ابتدا بقای تیم در لیگ و سپس ارتقا در جدول رده بندی است که با وجود انگیزه بازیکنان، این مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.