سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرادات مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه به هیئت فوتبال بر سر چه بود؟

رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه گفت : باتوجه به اینکه برادر مدیرکل اداره ورزش و جوانان در سمت نایب رئیسی هیئت بود، تمام تلاش خود را می‌کردند تا هیئت را مورد هجمه قرار دهند و در مقابل جایگاه او را بالا ببرند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی محبی زنگنه رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه گفت : باتوجه به اینکه برادر مدیرکل اداره ورزش و جوانان در سمت نایب رئیسی هیئت بود، تمام تلاش خود را می‌کردند تا هیئت را مورد هجمه قرار دهند و در مقابل جایگاه او را بالا ببرند.

او به برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان در زمستان پارسال اشاره کرد و گفت : برای این انتخابات مدیرکل تمام تلاش خود را بکار گرفت تا بتواند با یارکشی، برادرش را پیروز انتخابات کند و حتی در پنج برنامه تلویزیونی بر علیه هیئت فوتبال صحبت کردند، اما در نهایت نتیجه‌ای نگرفتند.

او ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات اقدام به شناسایی روسای هیئت هایی که به برادرش رای نداده بودند کرد و فشار زیادی وارد کرد تا با برکناری آن‌ها موافقت کنیم، اما این کار را نکردیم.

محبی افزود: باتوجه به اینکه حربه فشار به هیئت برای موافقت با برکناری روسای هیئت  های شهرستان‌ها کارساز نبود اکنون دست به اقدام دیگری زده اند و آن پلمب درب برخی از هیئت ها است.

او افزود: اداره کل از ما خواسته تا با برکناری سه نفر از روسای هیئت  های شهرستانی موافقت کنیم، درحالی که از موفق‌ترین و مطالبه گرترین روسای هیئت  های ما هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: در این راستا از حدود سه روز پیش درب سالن هیئت فوتبال هرسین را پلمب کردند تا اینکه توسط فرمانداری این شهرستان بازگشایی شد.

او افزود: شامگاه دیروز برای پلمب هیئت فوتبال شهرستان کرمانشاه اقدام کردند که رئیس هیات آن مانع شد و عنوان کردیم تا زمانی که نامه‌ای نداده اید حق تخلیه سالن را ندارید.

او گفت: درصورتی که یک سوم اعضا به فدراسیون درخواست دهند، باید جوابگوی سوالات آن‌ها باشم و اگر دو سوم درخواست کنند با تشکیل جلسه فوق العاده استیضاح می‌شوم، در حالی که تاکنون حتی به اجماع یک سوم هم برای سوال پرسیدن نرسیده اند.

محبی افزود: همواره خواستار برقراری رابطه‌ای خوب و دوستانه با اداره کل ورزش و جوانان بوده ایم و حتی درخواست داشتیم تا در دیداری با یکدیگر اختلافاتمان را حل و فصل کنیم، اما جوابی نگرفته‌ایم.

سرقت تجهیزات روشنایی استادیوم ۱۵ خرداد

رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه با اشاره به ایرادات ورزشگاه ۱۵ خرداد گفت: یکی از مهمترین این ایرادات نور استادیوم است به گونه‌ای که متاسفانه در سال‌های قبل بیش از ۲۰ میلیارد ریال از تجهیزات روشنایی آن به سرقت رفته است.

او گفت: هم اکنون برای بهسازی و تجهیز سیستم روشنایی ورزشگاه ۱۵ خرداد برای رسیدن به شرایط استاندارد حداقل به حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

محبی زنگنه افزود: استادیوم ۱۵ خرداد متاسفانه با وجود افتتاح در بهمن سال ۹۳ ایرادات زیادی داشت به گونه‌ای که همین ایرادات مانع از برگزاری فینال جام حذفی در سال ۹۸ شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در آن زمان نمایندگان فدراسیون برای بررسی شرایط میزبانی این استادیوم به کرمانشاه سفر کردند، اما حدود ۱۵ تا ۱۶ ایراد را مطرح و عنوان کردند که این مکان صلاحیت برگزاری دیدار نهایی جام حذفی را ندارد.

او با اشاره به احتمال بازگشت راهیان به رقایت‌های لیگ دسته اول و اینکه اگر این بازگشت محقق شود استادیوم ۱۵ خرداد میزبان دیدار‌های این تیم خواهد بود، گفت: باید از هم اکنون فکری برای رفع نواقص ورزشگاه از جمله سیستم روشنایی آن بشود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.