سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی والیبال ایران به دنبال بازی تدارکاتی قبل از المپیک

تیم ملی والیبال کشورمان در صورت فراهم بودن شرایط در توکیو چند دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان این روز‌ها خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کند و در حال حاضر با ۱۶ بازیکن به تمرینات خود در سالن فدراسیون والیبال ادامه می‌دهد. تیم ملی والیبال ایران که قبل از اعزام به مسابقات لیگ ملت‌های والیبال دیدار‌های تدارکاتی نداشت، در بازی‌های این رقابت‌ها دچار مشکل شد. همین امر باعث شده است تا آلکنو به فکر چند بازی تدارکاتی قبل از المپیک باشد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی والیبال گفت: سرپرست تیم ملی والیبال آمریکا یک ایمیلی مبنی بر انجام دیدار تدارکاتی برای من ارسال کرد و من هم بعد از مشورت با آلکنو به سرپرست تیم ملی والیبال آمریکا اعلام کردم که در خواست آن‌ها پذیرفته شده است، مشروط بر این که همه شرایط برگزاری مسابقه دوستانه را خود آمریکایی‌ها فراهم کنند که سرپرست تیم ملی والیبال آمریکا هم این موضوع را پذیرفت و قرار است در صورت مطلوب بودن شرایط یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال آمریکا داشته باشیم.

او افزود: از طرفی هم ما به تیم‌های روسیه و فرانسه درخواست داده ایم تا قبل از شروع مسابقات المپیک با آن‌ها دیدار تدارکاتی داشته باشیم که آن‌ها هم در خواست تیم ملی والیبال ایران را قبول کردند، اما باز هم مشروط به این است که شرایط برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی فراهم باشد در این صورت چند دیدار تدارکاتی در توکیو قبل از مسابقات المپیک خواهیم داشت. مشخص نیست شرایط در توکیو به چه شکل خواهد بود و آیا اجازه برگزاری مسابقات تدارکاتی را به ما می‌دهند یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.