سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بیش از پنج هزار شغل برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی یزد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته بیش از پنج هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی استان برای مدد جویان ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر زین‌العابدین قمی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با هدف توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده انجام می‌شود، گفت: سال گذشته بیش از پنج هزار شغل از سوی کمیته امداد امام خمینی استان برای مدد جویان ایجاد شد.

او افزود: این میزان شغل با اختصاص بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

قمی با بیان اینکه در سه‌ ماهه نخست امسال ۳۱۸ فرصت شغلی ایجاد شده است، ادامه داد: در این مدت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تبصره ۱۶، بانک‌های عامل و توسعه اشتغال روستایی و هم‌افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطاشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در  این مدت با اعطای تسهیلات اشتغال در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، زنبورداری، خدمات، صنایع‌دستی و صنعتی در قالب طرح‌های توان‌افزایی برای نیازمندان استان یزد ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه در سه‌ماهه نخست امسال ۳۲ مورد کاریابی نیز برای مددجویان متقاضی اشتغال انجام شد، اظهار داشت: بهبود فضای کسب‌ و کار، توسعه همکاری با فعالان کسب‌ و کار و توسعه زنجیره‌ های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی از جمله راهبرد‌های مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.