سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دورهمی و مسافرت«نه» بگویید

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: همه نقاط استان در وضعیت خطرناک کرونایی قرار دارد، اما همچنان دورهمی و مسافرت رفتن‌ها پابرجاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: کل استان در وضعیت خطرناک کرونایی است، اما همچنان دورهمی و مسافرت رفتن ادامه دارد و از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم به دورهمی و سفر در این شرایط«نه» بگویند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: با توجه به آمار بالای مبتلایان، در روز‌های آینده شاهد افزایش موارد بستری و فوتی در استان خواهیم بود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر همچنین تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۴۰۷ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۳ نفر به کرونا، قطعی است.

کشمیری اعلام کرد: در شبانه‌روز گذشته ۹۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۹ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه هم اکنون ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۱۳ نفر از این بیماران در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت سه فوتی جدید آنان را مردانی ۸۳، ۴۲ و ۴۱ ساله با سابقه بیماری کلیوی، تشنج و دیابت عنوان کرد.

کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۴ هزار و ۸۱۰ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند و هزار و ۲۸۱ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.