سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار ابتلای زنان باردار به ویروس کرونا در آبادان

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: تعداد زنان باردار مبتلا به کرونا درحال افزایش چشمگیری است که این موضوع نگرانی ما را دوچندان کرده است.

الهام بچاری رئیس  بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:در حال حاضر  حدود ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری هستند که از این تعداد ۲۴نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری  و ۹نفر متصل به دستگاه تنفسی  هستند.

او ادامه داد: به وضوح شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در منطقه هستیم که این موضوع نشان دهنده  رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی مردم است و همانطور که در معابر مشاهده میکنیم ۵۰درصد همشهریان ماسک نمی زنند.

رئیس بیمارستان طالقانی آبادان در خصوص کرونا دلتای هندی بیان کرد: چندین نمونه پی سی آر جهت بررسی از نظر کرونا دلتای هندی به آزمایشگاه ارسال کردیم اما تاکنون جواب دهی صورت نگرفته است و ما پیگیر آنها هستیم.

این مقام مسئول  بااشاره به آمار میانگین بستری بیماران مبتلا به کرونا و ترخیص آنان عنوان کرد:باتوجه به آماری که وجود دارد،ما طی ۵روز گذشته به طور میانگین حداقل ۱۲مورد بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان را داشته ایم.

او درپایان اضافه کرد: آمار ابتلا زنان باردار به ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است که این موضوع باعث  نگرانی ما شده است لذا از مردم عاجزانه خواهشمندم که در گردهمایی ها شرکت نکنند و همچنان موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.