سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات منطقه‌ای بدمینتون دختران در دلیجان

مسابقات منطقه‌ای بدمینتون دختران با معرفی نفرات برتر در دلیجان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسابقات منطقه‌ای بدمینتون و استعدادیابی دختران منطقه ۵ کشور با شرکت ۲۱ ورزشکار از استان‌های مرکزی، قم و اصفهان در شهرستان دلیجان برگزار و با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

فرشته امینی، رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی برگزار شد افزود: رقابت‌ها در رده سنی زیر ۱۱ سال با دو جدول ۵ نفره و رده سنی زیر ۱۳ سال در ۴ جدول ۳ نفره به صورت دوره‌ای پیگیری شد.

امینی افزود: در رقابت‌های زیر ۱۱ سال، الینا گل پرور از اصفهان مقام نخست را کسب کرد سوگل رضایی از مرکزی نایب قهرمان شد وباران کریمی و ستایش کاظمی هر ۲ از قم به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

او اضافه کرد: در رقابت‌های زیر ۱۳ سال هم، پریما حکیم از استان مرکزی بر سکوی اول ایستاد، مینا بهرامی از قم در جایگاه دوم قرار گرفت و مهسا عطوفی از اصفهان و دینا بهرامی از قم به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی بیان کرد: نفرات اول و دوم هر رده سنی به مسابقات قهرمانی کشور راه می‌یابند و تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از سوی فدراسیون بدمینتون، نفرات منتخب زیر نظر مربیان برگزیده فدراسیون بدمینتون در اردو‌های آمادگی شرکت می‌کنند.

مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال بدمینتون دختران هم هفدهم تیر ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.