سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورو ۲۰۲۰؛

شطرنج انریکه و مانچینی در لندن / تقابل سه شیر‌ها با شگفتی ساز جام ملت‌های اروپا

دیدار‌های مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار های مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا در روز های سه شنبه و چهارشنبه پیگیری می شود. 

اسپانیا - ایتالیا / سه شنبه ساعت ۲۳:۳۰

در حساس‌ترین دیدار‌های مرحله نیمه نهایی تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی به مصاف همدیگر می‌روند. تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا ۳۶ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفته اند که اسپانیایی‌ها ۱۲ برد و ایتالیایی‌ها ۱۱ برد را کسب کرده اند و ۱۳ دیدار هم بین این ۲ تیم با تساوی به پایان رسیده است. در این ۳۶ دیدار تیم ملی اسپانیا موفق به ثمر رساندن ۴۰ گل شد و در آن سوی میدان ایتالیایی‌ها ۴۳ گل را به ثمر رسانده اند.  

شاگردان مانچینی در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های ملی ولز، سوئیس و ترکیه همگروه بودند و ایتالیایی‌ها توانستند در ۳ بازی خود پیروز شوند و با ۹ امتیاز به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کنند. تیم ملی ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم اتریش رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز بازی شد و به مرحله بعد صعود کرد. شاگردان مانچینی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم سرسخت بلژیک رفتند و توانستند با نتیجه‌ای مشابه دیدار یک هشتم نهایی مقابل اتریش، تیم ملی فوتبال بلژیک را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

شاگردان انریکه در گروه E این رقابت‌ها با تیم‌های ملی سوئد، اسلواکی و لهستان همگروه بودند و اسپانیایی‌ها توانستند در ۳ بازی خود ۵ امتیاز کسب و به مرحله بعد صعود کنند. تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کرواسی رفت و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳  پیروز بازی شد و به مرحله بعد صعود کرد. شاگردان انریکه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی سوئیس رفتند و توانستند در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال سوئیس را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دانمارک - انگلیس / چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰

در آخرین بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌های ملی دانمارک و انگلیس ۲۳ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفته اند که دانمارکی‌ها ۵ برد و انگلیسی‌ها ۱۳ برد را کسب کرده و ۵ دیدار هم بین این ۲ تیم با تساوی به پایان رسیده است. در این ۲۳ دیدار تیم ملی دانمارک موفق به ثمر رساندن ۲۳ گل شد و در آن سوی میدان انگلیسی‌ها ۳۹ گل را به ثمر رسانده اند.

شاگردان ساوتگیت در گروه D این رقابت‌ها با تیم‌های ملی کرواسی، جمهوری چک و اسکاتلند همگروه بودند و انگلیسی‌ها توانستند در ۳ بازی خود ۷ امتیاز کسب و به مرحله بعد  صعود کنند. تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم آلمان رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز بازی شد و به مرحله بعد صعود کرد. شاگردان ساوتگیت در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی اوکراین رفتند و توانستند با نتیجه ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال اوکراین را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

شاگردان هیولمند در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی بلژیک، فنلاند و روسیه همگروه بودند و دانمارکی‌ها توانستند در ۳ بازی خود ۳ امتیاز کسب و به مرحله بعد صعود کنند. تیم ملی دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ولز رفت و در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر  پیروز بازی شد و به مرحله بعد صعود کرد. شاگردان هیولمند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفتند و توانستند با نتیجه ۲ بر یک تیم ملی فوتبال جمهوری چک را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.