سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۱۵۰ اثر به بخش داوری جشنواره طنز "از سربازی بگو" در قزوین

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۱۵۰ اثر به بخش داوری نخستین جشنواره طنز "از سربازی بگو" که با نگاه طنزپردازانه به خاطرات دوران خدمت مقدس سربازی می‌پردازد، راه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گفت: ۹۱ شرکت کننده در دو بخش شعر و داستان جشنواره طنز "از سربازی بگو" شرکت کرده و آثار ارایه داده اند که در بخش داستان ۱۰۸ اثر و در بخش شعر ۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره از شهر‌های تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، لار، ایلام، همدان، زنجان، قم، کرمان، شهرکرد، بوشهر، لرستان، بابل و سمنان شرکت کرده اند.

امامقلی به داوران جشنواره "طنز از سربازی بگو" اشاره کرد و گفت: داوری این جشنواره را در بخش داستان آقایان مهدی فرج الهی، رضا ساکی و داود امیریان و در بخش شعر، ناصر فیض، سعید بیابانکی و عبدالجواد موسوی از اساتید مرکز حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور به عهده داشتند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: از سربازی بگو نگاه طنزپردازنه به خاطرات سربازی است و با توجه به اینکه یکی از کارکرد‌های زبان طنز، نگاه آسیب شناسانه آن به موضوعات اجتماعی است، این جشنواره می‌کوشد تا به مسایل و مشکلات سربازان بپردازد.

وی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره اواخر تیرماه به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.