سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشی که حداد، خارج از خانه برای میهمانان می گستراند/میزبانی فرش حداد فقط روی کاغذ + فیلم

تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال‌ساحلی با وجود پایداری مشکلات سه‌شنبه دیدار اولش را خارج از استان خود برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  تیم فوتبال‌ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان دومین فصل حضورش در سطح اول فوتبال‌ساحلی ایران را سپری می‌کند و روز سه‌شنبه باید در اولین دیدار خود در مقابل شاهین خزر رودسر قرار بگیرد.

صنعت فرش حداد اسما میزبان اولین دیدار فصل جدید است؛ اما به‌دلیل مشکلات فراوان زمینش باید در یزد از حریفان خود میزبانی کند.

تنها نماینده فوتبال‌ساحلی اصفهان در لیگ برتر، حالا تنهاتر از همیشه است؛ آن‌هم تیمی که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر با وجود تمام کمبود‌ها و مشکلات از جمله نداشتن میزبانی و شیوع ویروس کرونا در پله سوم لیگ ایستاد.

در فاصله تنها یک روز مانده به شروع لیگ برتر پیگیری‌های ما و همچنین مدیران تیم به‌جایی نرسیده و هیچ مسئولی به کمک آن‌ها نیامده، مسئولانی که حرف و عملشان یکی نیست.

سازمان لیگ هم پس از اولتیماتوم‌های مختلف در چندماه اخیر به مدیران این تیم اعلام کرده به‌دلیل نداشتن زمین استاندارد و مناسب باید در استان یزد بازی‌های خانگی‌شان را انجام دهند؛ دقیقا مانند فصل گذشته.

تنها خواسته این تیم داشتن یک زمین استاندارد است، در استان اصفهان با ظرفیت‌های بالا و وجود زیرساخت‌ها فراهم‌کردن یک زمین ساحلی، دور از دسترس نیست که آن‌هم از صنعت فرش حداد دریغ شده است.

در چندماه گذشته با تصمیمات مدیران شهری زمین ساحلی ناژوان به مزایده گذاشته شد که کسی هم به سراغ آن نیامد، سپس قرار بر این شد که صنعت فرش در یکی از شهرستان‌های استان مانند تیران و کرون از حریفانش میزبانی کند که در نهایت این راه هم به جایی نرسید.

اگر صنعت فرش بتواند جایگاه فصل گذشته‌اش را ارتقا دهد یا دست کم حفظ کند شاهکار کرده است؛ چرا که از جانب هیچکدام از مسئولان و مدیران شهرش حمایت نشده، در روز‌هایی که تمام تمرکز ورزش اصفهان روی فوتبال گذاشته شده تا پایتخت‌نشینان را تسلیم خود کند ورزش‌هایی مانند فوتبال‌ساحلی با وجود بازیکنان با استعداد و چنین پتانسیل‌های بالایی نادیده گرفته می‌شود.

صنعت فرش حداد سه‌شنبه شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال‌ساحلی فصل ۱۴۰۰ در یزد با شاهین خزر رودسر صف‌آرایی می‌کند، امیدواریم نماینده پرتلاش اصفهان بی‌مهری‌ها را با عملکردی درخشان به‌مانند فصل گذشته پاسخ دهد شاید مسئولین هم به خود آمدند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.