سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرماندار مهاباد به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در پیامی ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

نامگذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداری و دهیاری، موید اهمیت و جایگاه این دو نهاد در تحقق اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.

خدمات متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای شهری، حفظ پاکیزگی شهر، مدیریت بحران، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.

در این میان با شیوع ویروس کرونا، همراستا با مدافعان سلامت که به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا، سلامت شهروندان را دنبال می‌کنند، در سطح شهرستان نیز اقدامات مختلفی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پیگیری شده و می‌شود.

اقدامات شهرداری‌ها و دهیاری‌های مهاباد جهت مقابله با شیوع کرونا جای تقدیر و تشکر دارد، چرا که به واسطه اجرای دستورالعمل‌های مربوطه به نسبت شرایط خاص استان، عملکرد قابل قبولی را شاهد بودیم و امید است با تداوم این اقدامات و مشارکت و همراهی مردم از این شرایط دشوار عبور کنیم.

بدینوسیله ضمن تبریک این روز، از خدمات خالصانه کارکنان پرتلاش و خدوم دهیاری‌ها و شهرداری مهاباد، خلیفان و گوک تپه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.