سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دریافت ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی در استان به کارگروه پیشگیری از جرایم خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در آخرین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی ۱۴۰۰ گفت: ۴۰ فقره تخلف انتخاباتی در این استان به کارگروه پیشگیری از جرایم ارسال شد.


بیشتر بخوانید 


حجت الاسلام جعفری افزود: برای ۲۸ پرونده تخلفات منع تعقیب صادر شد و برای ۱۲ پرونده باقیمانده که در دست بررسی است با متخلفان ان طبق قانون برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: با توجه به موقعیت ویژه ناشی از همه گیری کرونا، اِشراف اطلاعاتی برای رصد و پایش فضای مجازی، بسیار چشمگیر بود.

حجت الاسلام جعفری افزود: منافقان کوردل و دشمنان حتی تا آخرین لحظات برگزاری انتخابات قصد داشتند ناامیدی در بین مردم ایجاد کنند و با القای ناکار آمدی نظام، به تعبیر خودشان مغز‌ها را شستشو دهند و مردم را از شرکت در انتخابات منصرف سازند، اما مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود نشان دادند به این سم پاشی‌ها و امواج منفی شبکه‌های غربی، همچنان بی توجه هستند.

در این نشست، اعضای ستاد، به موضوعاتی همچون نقش بی بدیل حضور پرشور مردم، امنیت و مشارکت همه دستگاه‌های متولی و هم افزایی منسجم در انتخابات و برخورد با متخلفان انتخاباتی پرداختند.

تاکید بر جلوگیری جدی و قانونی از تخلفات محرز انتخاباتی از جمله خرید و فروش رای در روز انتخابات، همکاری و انسجام رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای استانی در بصیرت افزایی و مشارکت مردم و همچنین لزوم تجربه نگاری بعد از انتخابات برای آمادگی و برنامه ریزی بیشتر در دوره‌های آینده از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

در پایان این نشست از دستگاه‌های متولی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی شد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.