سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم استفاده از متخصصین برای مناصب مدیریتی در بدنه شهرداری

منتخب شورای ششم تهران گفت: مردم، شهرداری می‌خواهند که کار کند، متخصص باشد و سیاسی رفتار نکند.

سوده نجفی منتخب شورای ششم شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شهردار آینده تهران و انتظارات شهروندان از آن اظهار کرد:  چند روز قبل پیامی را در فضای مجازی منتشر کردم مبنی بر اینکه شهروندان چه انتظاراتی از شهردار آینده تهران دارند و البته که نظرات خوبی جمع آوری شد. مجموع این نظرات را در جلسات نمایندگان منتخب مطرح خواهم کرد و عزیزان دیگر هم به همین صورت نظراتی داشتند و عده دیگری از نمایندگان هم بالطبع نظرات شهروندان را جویا شده بودند. مهم‌ترین شاخصه‌هایی که در این نظرات پررنگ بود، بحث اجرایی بودن و کارآمد بودن، داشتن روحیه مردمی، رویکرد جوانگرایی و تحول گرایی شهردار بود.

وی ادامه داد: مردم، شهرداری می‌خواهند که کار کند، اهل عمل باشد، نه شعار! متخصص باشد، سیاسی رفتار نکند و از متخصصین در بدنه شهرداری برای مناصب مدیریتی استفاده کند و پاکدست باشد. در این زمینه نیز همانطور که قبلا اشاره کردم نگاه جنسیتی نداریم و اگر خانمی شاخص‌ها و معیار‌های مورد نظر ما را داشت قطعا او را نیز در بین گزینه‌ها بررسی خواهیم کرد. در کل مباحث اصلی مد نظر مردم و معضلات تهران در اولویت‌های نخست ما قرار دارد.

منتخب شورای ششم شهر تهران تصریح کرد: مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا، آسیب‌های اجتماعی نظیر تکدی گری، کارتن خوابی، زنان سرپرست خانوار، اعتیاد، حاشیه نشینی و نیز به حرکت درآوردن چرخ‌های شهرداری برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم از جمله مسائل مهمی است که سعی داریم جزو اولویت‌ها به آن رسیدگی کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
حرفهای تکراری