سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۵۹ درصدی صدقات مردمی در خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: طی ۳ ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان صدقه در استان جمع آوری شده است.

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به رشد ۱۵۹ درصدی صدقات نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: با هدف احیاء و ترویج سنت‌های حسنه انفاق و کمک به محرومان، در این مدت یک میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع‌آوری شده است.

او با اشاره به این که تعداد ۷۸ هزار و ۴۶۳ مشترک صدقات در استان وجود دارد، افزود: ۷۴ هزار و ۸۵۴ صندوق کوچک، هزار و ۹۱۴ صندوق در اماکن و هزار و ۶۹۵ صندوق در معابر استان فعال است.

رفیعی با اشاره به اینکه ۷ درصد از سهم کل درآمد‌های کمیته امداد استان از محل صدقات است افزود: بیشترین صدقات جمع‌آوری شده از صندوق‌های کوچک خانگی بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: صدقات جمع‌آوری شده مردم براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج و مسکن مددجویان و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

او ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد به صورت الکترونیکی صدقه پرداخت کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.