سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی گوشی پرچمدار OnePlus ۹T با یک صفحه نمایش در عقب

مشخصات عجیب OnePlus ۹T یک صفحه نمایش کوچک در پشت گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، گوشی هوشمند OnePlus ۹T ممکن است از یک صفحه نمایش کوچک در پشت گوشی برخوردار باشد. طبق معمول زمان بندی وان پلاس، انتظار می‌رود این شرکت تنها یک مدل شاخص را در نیمه دوم سال به بازار عرضه کند.

تصویر فاش شده از OnePlus ۹T یک آرایه دوربین اصلاح شده را نشان می‌دهد با توجه به تصویری که از این تلفن همراه فاش شده است، طراحی آن به جز یک تغییر عجیب و غریب، از طراحی گوشی OnePlus ۹ که در ماه مارس فاش شد، منحرف نخواهد شد. به نظر می‌رسد که طراحی جلو مانند وان پلاس ۹ و بدون تغییر باقی خواهد ماند. این بدان معنی است که صفحه نمایش آن دارای یک حفره برای دوربین سلفی در سمت گوشه بالا چپ است.

اما قسمت پشت گوشی جایی است که جالب می‌شود، چون به نظر می‌رسد سنسور‌های دوربین کوچک شده اند و واحد فلاش LED به بیرون از آرایه دوربین منتقل شده است تا فضای صفحه نمایش کوچک ثانویه ایجاد شود.

مشخص نیست نمایشگر ادعا شده چه کاربردی دارد، اما حدس زدن آن کار سختی نیست. گوشی هوشمند شیائومی Mi ۱۱ Ultra هم دارای یک صفحه ثانویه است که می‌تواند برای تنظیم قاب عکس‌های سلفی و همچنین به عنوان یک نمایشگر همیشه روشن با گزینه‌هایی برای نمایش زمان یا یک تصویر یا متن و پیام‌های هشدار و اعلان‌های سفارشی عمل کند. گوشی گیمینگ Asus ROG Phone ۵ Ultimate هم دارای یک صفحه رو به عقب است که پیام‌ها و گرافیک‌ها را نمایش می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سخت افزار دوربین از سری OnePlus ۹ وام گرفته شده است، اما جزئیات خاصی در این زمینه ارائه نشده است.

مشخصات سخت افزاری و نمایشگر OnePlus ۹T

به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند OnePlus ۹T به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام که با حافظه رم LPDDR۵ و UFS ۳.۱ جفت می‌شود، مجهز خواهد شد. این نکته مشخصات گوشی را نسبت به دستگاه‌های رقیب بالاتر نشان می‌دهد و می‌تواند این گوشی را تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ کند.

با توجه به درز اطلاعات ماه گذشته، این گوشی از یک صفحه نمایش ۱۲۰Hz LTPO با نرخ تازه سازی متغیر و رزولوشن ۱۰۸۰P برخوردار خواهد بود. گوشی هوشمند OnePlus ۸T در ۱۴ اکتبر سال گذشته رونمایی شد و احتمالاً جانشین آن نیز در زمانی مشابه اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.