سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی پرنده فروشی‌ های میدان کرج در بوستان طبیعت

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج گفت :ساماندهی و انتقال پرنده فروشان میدان کرج به بوستان طبیعت در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه استقرار پرنده فروشان در میدان کرج، بیش از دو دهه است که مشکلات زیست محیطی فراوانی در این محدوده ایجاد کرده، مجموعه مدیریت شهری کرج ،انتقال آن‌ها به بوستان طبیعت را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ساماندهی پرنده فروشان و انتقال آنان به پارک طبیعت از تکالیف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی است که شورای پنجم آن را مصوب کرد.

خیری، افزود: سال گذشته با اعتبار سه میلیارد تومان، احداث بازار تخصصی پرنده‌های زینتی در بوستان طبیعت واقع در منطقه خط ۴ حصار آغاز شد.

او افزود: بازار تخصصی پرنده فروشان تا آخر تیر ماه جاری آماده بهره برداری است با کمک مقام قضایی و مصوبات بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به زودی، زمینه انتقال پرنده فروشان میدان کرج به بوستان طبیعت فراهم می‌شود.

انتهای پیام/خ.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.