سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدن ساز سیرجانی بر بام دنیا

مجتبی بحرینی موفق شد در مسابقات بادی کلاسیک جهان، با به دست آوردن جایگاه قهرمانی دسته خود، ضمن کسب عنوان اوورالی، به مقام نخست دنیا دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت‌های بادی کلاسیک جهان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر جهان به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد.

در پایان این مسابقات، مجتبی بحرینی، بدنساز سیرجانی موفق شد در رقابت‌های بادی کلاسیک جهان، با به دست آوردن جایگاه قهرمانی دسته خود، ضمن کسب عنوان اوورالی (مجموع)، مقام اول را به خود اختصاص دهد.

عنوان اوورال، به قهرمانِ قهرمانان اطلاق می‌شود که براساس نتایج مجموع رقابت‌ها حاصل می‌شود. براین اساس، بحرینی موفق شد در دسته خود با کنار زدن رقبا عنوان اولی و با کنار زدن قهرمانان جهانی هر دسته، در مجموع صاحب عنوان اوورال یا قهرمان قهرمانان شود.

در رقابت‌های بادی کلاسیک سه نماینده از جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند که هر ۳ نماینده در دسته‌های خود صاحب عنوان قهرمانی شدند.

در مسابقات فیزیک کلاسیک هم بحرینی توانست عنوان قهرمانی دسته خود را به دست آورد.

سایر نمایندگان کشورمان نیز صاحب عنوان قهرمانی دسته خود شدند. در مجموع، عنوان اوورالی به ورزشکار اهل ترکیه رسید و حسنوند نیز در مجموع تمامی ورزشکاران عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد. مجتبی بحرینی نیز در بخش مجموع فیزیک کلاسیک، عنوان چهارم رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.